The Ordinary 

Hello! 

Au apărut niște produse de îngrijire a pielii care au început sa facă furori prin lumea beauty – marca The Ordinary de la Deciem. 

De ce este toată lumea super încântată? Sunt formule simple, dar concentrate, cu un singur igredient activ, în ambalaje normale, la un preț incredibil!

Nu se putea să nu le încerc, mai ales că vine ziua mea! 😊 Așa că mi-am comandat 3 bunătăți. 
Updates! 

Atenție!  Sunt produse gen tratament, foarte concentrate! Nu înlocuiește hidratantul obișnuit! De aici confuzia multora. 

http://deciem.com/brand/the-ordinary
– un ser cu Niacinamide 10%

– un ser pt ochi cu cofeină 5%

– un ser hidratant cu peptide 10% și acid hialuronic

De abia aștept să le încerc și să vă povestesc despre fiecare în parte! 

Culmea, am fost să iau ceva din Farmacia Tei și le-am găsit acolo! Era să leșin când le-am văzut!  Deci ce preț credeți ca are emulsia cu retinol 1%?

Amin!

Autor: TATIANA DITA

I love makeup & skin care!

Lasă un răspuns

