NIACINAMIDE 10% + ZINC 1% TO

Hello!

Mi-am luat Niacinamide 10% + Zinc 1% de la The Ordinary și am promis un review. Vă rog poftiți de citiți!

Folosesc niacinamide în rutina zilnică de ceva vreme. Pt prima dată am citit despre acest ingredient la Paula Begoun, creatoarea Paula’s Choice, pe Beautypedia, și la Pasagera. Tot la ea am găsit și niște recomandări de produse cu acest ingredient. Nu am avut acces, la vremea aceea, decât la Olay Regenerist Regenerating Serum. Din păcate, la noi se găsea doar varianta cu parfum, o grămadă de parfum…. Am renunțat să-l folosesc. Am descoperit apoi CICAPLAST MAINS LA ROCHE POSAY. Am scris despre această cremă, aici: CICAPLAST MAINS.

Pe scurt, Niacinamida este un derivat al vitaminei B3, care, în urma ultimelor cercetări, la o concentrație de peste 4%, are efecte benefice asupra pielii prin stimularea sintezei ceramidelor (anti-ageing), reglarea producției de sebum, scăderea inflamația (acnee, rozacee) și reducerea hiperpigmentației (pete). Nu se folosește împreună cu vitamina C, deoarece va diminua efectul acesteia.

Aveți mai jos detalii amănunțite despre acest ingredient:

https://www.truthinaging.com/ingredients/niacinamide

http://www.thedermreview.com/niacinamide/

Așadar, când am văzut formula cu 10% Niaciamide de la The Ordinary, am fost foarte încântată. Mai ales că vine sub forma unui ser în mediu apos (cine are tenul gras știe ce spun…), fără parfum, alcool sau alți iritanți, la minunatul preț de 27.5 lei pt 30ml, în Farmacia Tei.

Nu pot spune că am obținut rezultate spectaculoase folosind doar acest ingredient, însă nici nu mă așteptam la așa ceva. Consider că dacă ne îngrijim adecvat pielea, folosind cât mai multe ingrediente benefice, în timp, pielea își va menține elasticitatea și va păstra un aspect plăcut.

Nu conține parfum, deci nu are vreo aromă plăcută, dar nici dezagreabilă. Are un ușor iz medicinal. Formula este lichidă, intră imediat în piele și poate părea puțin lipicioasă fără să fie deranjant acest aspect. Eu care am tenul mixt spre gras, folosesc serul dimineața împreună cu Acid Hialuronic 2% + B5 tot de la The Ordinary, pe față și decolteu, după care aplic protecția solară. Cine are pielea normală spre uscată va aplica și o cremă hidratantă după protecția solară cu filtre chimice. Dacă folosiți protecție solară minerală, crema hidratantă se aplică înaintea ei.

Mare atenție! Pot exista reacții adverse în cazul unui ten foarte sensibil sau dacă se folosesc deodată mai multe produse concentrate, cum ar fi: exfolianți BHA – AHA, retinol, vitamina C. Acestea le folosim separat, seara, alternativ, ca să nu stresăm pielea nejustificat. Dacă nu ați mai folosit niciodată acest ingredient este mai bine să-l testați pe o porțiune mică de piele sau să-l folosiți diluat cu o cremă.

 

 

2 comentarii

Lasă un răspuns

