Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% TO

Hello!

Astăzi vă povestesc despre vitamina C. Cred că toată lumea știe că Vitamina C este un antioxidant puternic, atât intern cât și extern. 

Proprietati:

– contribuie la stimularea producției de colagen

– reduce inflamația și iritația, ambele cauzând daune pielii
– estompează petele roșii post acneice prin îmbunătățirea răspunsului natural de vindecare a pielii
– îmbunătățește eficiența produsului de protecție solară și sporește mecanismul de apărare a pielii contra razelor UV

Până acum nu am folosit niciun ser concentrat cu vitamina C. In primul rând este un ingredient foarte sensibil la lumină și aer, adică oxideazâ foarte repede. Dacă vă luați cremă la borcan cu vitamina C și nu o folosiți foarte repede, valoarea vitaminei C din crema va fi egală cu 0. În al doilea rând, în combinații cu anumite ingrediente, devine inactivă și  rămâne doar numele de vitamina C în cremă. Brandurile pe care le respect și țin cont de toate aceste aspecte, sunt foarte scumpe. Intern, însă, am folosit suplimente cu vitamina C, destul de des.

Există multe articole de specialitate. Aveți mai jos niște link-uri interesante:

http://pasagera.ro/solutii-pentru-pete-vitamina-c.html

http://www.paulaschoice.com/expert-advice/skincare-advice/anti-aging-wrinkles/how-does-vitamin-c-help-skin.html

https://www.dermnetnz.org/topics/topical-vitamin-c/

http://www.paulaschoice.ro/blog/cum-ajuta-vitamina-c-pielea/
Descoperind Vitamin C Suspension 23% +  HA Spheres 2% la The Ordinary, la un preț mai mult decât rezonabil în Farmacia Tei, mi-am zis: „De ce nu? Hai să o încerc.”

http://theordinary.com/product/rdn-vitamin-c-suspension-23pct-ha-spheres-2pct-30ml

Textura este destul de ciudată, granulată. Seamănă cu o crema exfoliantă. M-am obisnuit cu ea. Nu are parfum, alcool și alți iritanți. Inițial am folosit crema singură, seara, însă simțeam cum mă pișca pielea, așa cum scriu, de altfel, și ei în prospect. Am început să o amestec cu serul Acid Hyaluronic 2% TO până s-a obișnuit pielea. Acum o suport direct. Nu mi-a cauzat nicio reacție neplăcută, tenul arată bine dimineața. Să văd în timp ce efecte are.

Nu o recomand tenurilor foarte sensibile sau cu rozacee. Exista formule mai light tot la The Ordinary.

– Ascorbyl Glucoside Solution 12% – formulă mai concentrată

– Magnesium Ascorbyl Phosphate 10%  – formulă mai light

Kisses!😘

3 comentarii

Lasă un răspuns

