Fashionista

Hello!

De când mă știu îmi place să văd, să ascult, să observ în tăcere. Simt vizual și auditiv! Uneori cuvintele strică toată magia unui moment. Sunt de prisos! Așa că, dacă mă vedeți mută de multe ori, veți știi de ce tac. 😁

Urmăresc moda deși nu sunt o fashionistă. Hainele, machiajul și felul cum ne aranjăm părul spun o poveste care-i doar a noastră, sau așa cred eu. Și îmi plac poveștile frumoase, autentice. Nu țin neapărat să fiu în trend sau să port nu știu ce marcă. Mă interesează cum mă îmbracă hainele, cum mă reprezintă. Îmi place să mă simt relaxată în ele. Să mă simt EU. Factori importanți în alegerea hainelor sunt: materialul, culoarea și modelul. Îmi place să le probez, să le pipăi. Fără probă, nu merge! Și îmi place să fac singură asta, fără vreo influență externă. Singura persoana acceptată în acest ritual este fiică-mea. Ea mă citește mai bine decât o fac eu. Oglinda mai curată decât ea nu există!😊

Suntem artiștii propriei vieți. De ce să lăsăm pe altcineva să spună cine suntem, cu ce să ne îmbrăcăm, ce să simțim, ce ne face bine sau ce ne place? Nu este viața noastră? Poate greșim, de o mie una ori, chiar, însă doar așa învățăm sa fim noi.

Am găsit o sursă bună de inspirație:  Pinterest. Vă prezint niște povesti de vară care îmi plac foarte mult. Atenție! Fiecare piesa în parte, luată singular, poate nu ar însemna nimic fără întreg! Tocmai de asta am spus: POVESTI. Uitați-vă la atitudine, corp, păr, accesorii, încălțăminte. Totul este lejer, firesc, se îmbină armonios! Îmi crează un sentiment plăcut. 

PS: Nu contează vârsta sau mărimea!😘😘😘

Autor: TATIANA DITA

I love makeup & skin care!

1 gând despre „Fashionista”

Lasă un răspuns

